«Tὴ γλῶσσα μοῦ ἔδωσαν ἑλληνική· τὸ σπίτι φτωχικὸ στὶς ἀμμουδιὲς τοῦ Ὁμήρου. Μονάχη ἔγνοια ἡ γλῶσσα μου στὶς ἀμμουδιὲς τοῦ Ὁμήρου.» (Ὀδυσσέας Ἐλύτης, «Ἄξιον ἐστί»)

Σελίδες Πατριδογνωσίας - Περικλῆς Γιαννόπουλος - Ἡ Ἑλλὰς τοῦ ΟΧΙ - Ἀντίβαρο - Πολυτονικό

Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008

Ὁ ἀγωνιστής, ὁ πρόεδρος, ὁ ἐθνάρχης


Ὁ Ἑλληνισμὸς ἀποτίει τὸν ὕστατο φόρο τιμῆς στὸν ἡγέτη τοῦ νέου ΟΧΙ.

Μετὰ τὸν μακαριστὸ Χριστόδουλο, ὁ Χάρος ἐφθόνησε ἀκόμη ἕναν ἀγωνιστή, ἡγέτη τῶν Ἑλλήνων... Οἱ ἥρωες πίπτουν, ἀλλὰ οἱ ἀγῶνες τους εἶναι ὁ σπόρος ποὺ θεριεύει στὶς καρδιές μας! Ἀντίο Τάσσο Παπαδόπουλε τῶν Ἑλλήνων! Δὲν ξεχνῶ τὸ δάκρυ στὸ καθάριο βλέμμα σου, ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ τὴν σκλαβωμένη Κύπρο μας!

Ἀνάβουμε ἕνα κερὶ στὴν μνήμη του. (Ἡ φωτογραφία τῆς μικρῆς Ρωσίδας εἶναι ἀπὸ τὴν κηδεία ἑνὸς ἄλλου μεγάλου ἀνδρός, τοῦ πατριάρχου Μόσχας Ἀλεξίου Β' (9 Δεκ. 2008). Ἡ πνευματικότης καὶ ἡ εἰρήνη ποὺ ἀναδίδει ἡ εἰκόνα, τὸ φῶς τοῦ κεριοῦ καὶ ἡ φωτεινότης καὶ καθαρότης τοῦ παιδικοῦ βλέμματος, ἀντίθεσις στὸ σκότος καὶ στὸ χάος τῆς πυρπολούμενης καὶ ἀποσυντιθέμενης συγχρόνου Ἑλλάδος τῶν ἀναρχοβανδάλων...)

13 σχόλια:

  1. Zωγράφισες πάλι!
    Ο Θεός ας τον αναπαύσει, διότι κάποιοι από εμάς τον κούρασαν πολύ, πάρα πολύ.
    Δεν του έφτανε ο κόσμος όλος, είχε να παλεύει και την ξενόδουλη Αθήνα (ευτυχώς, μόνο πολιτικούς, διότι ο λαός ήταν μαζί του στην δοκιμασία Αννάν το 2004)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος12/12/08, 7:50 μ.μ.

    Συγχαρητήρια για το ιστολόγιό σας και επιτρέψτε μου σας παρακαλώ έναν προβληματισμό:


    Ο νομάρχης της Θεσσαλονίκης κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης -που είναι και ψάλτης- συγκάλεσε πριν λίγο καιρό νομαρχιακό συμβούλιο με σκοπό την κατάργηση της Κυριακάτικης αργίας.

    Το γεγονός αυτό είναι ένα από τα πολλά ατοπήματα της δράσης των πολιτικών ανδρών μας. Δυστυχώς, δεν μοιάζουν οι περισσότεροι στον αείμνηστο Τάσο Παπαδόπουλο, ούτε και φτάνουν το ύψος και το μέγεθος της προσωπικότητας του Χριστοδούλου.


    Η απορία μου είναι η εξής, ποιόν πολιτικό άνδρα μπορούμε πλέον να εμπιστευτούμε στην εξουσία, ότι με το πέρασμα του χρόνου θα μείνει καθαρός και ακέραιος στα πιστεύω του και δεν θα μεταλλαχτεί;

    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος13/12/08, 1:39 μ.μ.

    ΤΙΜΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ

    ΤΙΜΗ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ

    ΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΥΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ

    ΤΑΣΣΟ ΟΡΚΙΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ.

    ΑΘΑΝΑΤΟΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. «Ο μόνος Έλληνας εδώ και δεκαετίες που γονάτισε τους Τούρκους»

    Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη
    13 Δεκεμβρίου 2008

    Ο Τάσσος έφυγε. Λαμπρότερο επιτύμβιο από τον παραπάνω τίτλο μιας από τις μεγαλύτερες τουρκικές εφημερίδες, δεν θα μπορούσε νά' χει Έλληνας. Αυτό ας χαραχθεί στο νου και την ψυχή του καθενός από εμάς.

    Σκεφθείτε έναν προς έναν όλον αυτό το συρφετό που τον μίσησε και τον πολέμησε κι εδώ και στην Κύπρο. Ποιός τους υπολόγισε ποτέ; Ποιός τους φοβήθηκε, ποιός τους σεβάστηκε; Κανείς. Πουτάνες των πρεσβειών και του μαύρου χρήματος. Λαδωμένοι αρουραίοι των ξένων συμφερόντων. Ποιός ξένος υπολόγισε ποτέ αυτές τις πολιτικοδημοσιογραφικές κοκότες; Κανείς. Βρείτε έστω μια τόση δα ασήμαντη προσφορά τους στο Κοινό των Ελλήνων. Τίποτα. Μια επαρχιώτικη φτωχομπινέδικη μαφία, ψιλοπαλιανθρωπάκοι, ανακυκλωμένοι αριστεροί και ραμολιμέντα της Αποστασίας, διανοούμενοι του δίφραγκου, κομπέρ της πολιτικής, αδίστακτα ασπόνδυλα της κοινοβουλευτικής ραστώνης και όλοι, μα όλοι, βαθύτατα μισέλληνες, συμπλεγματικοί επαρχιώτες της Εσπερίας.

    Ο Τάσσος ήταν Αρχηγός, πρόμαχος. Σίγουρα είχε ελαττώματα κι έκανε λάθη. Όμως τον άντρα τον κρίνει η μεγάλη ώρα κι εκεί ο Τάσσος στάθηκε τείχος Τιμής και Εθνικού Συμφέροντος. Από τα νιάτα του στην ΕΟΚΑ και τις άγριες μέρες της ανταρσίας, ως την απόπειρα εφαρμογής του ανανικού απαρτχάϊντ στην Κύπρο. Τους έτριψε το σχέδιό τους στην μούρη. Το διάγγελμά του ήταν η πρώτη στιγμή μετά από χρόνια που ένοιωσα πάλι υπερήφανος, που νοιώσαμε όλοι περήφανοι. Διέλυσε τους σχεδιασμούς τους, αποκάλυψε το αποκρουστικό πρόσωπό τους, συνέγειρε τον λαό. Σταμάτησε τον εχθρό στις Πύλες και ξεβράκωσε την Πέμπτη Φάλαγγα της νεοκυπριακής και κολωνακιώτικης δουλοφροσύνης. «Ο μόνος Έλληνας εδώ και δεκαετίες που γονάτισε τους Τούρκους». Καλό ταξίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. O Μάρκος παρατηρεί ανομίας κι εγώ συμπαρίσταμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ἀγαπητὴ Καλυψώ, εὐχαριστῶ γιὰ τὰ καλὰ λόγια.
    Αὐτὸ ποὺ λέτε γιὰ τὸν κ. Ψωμιάδη δὲν τὸ ἤξερα. Τώρα, βεβαίως, ἂς μὴν συγκρίνουμε μεγέθη ποὺ δὲν εἶναι συγκρίσιμα... γιὰ νὰ μὴν πῶ ἄλλο τίποτε...
    Οἱ Ἕλληνες βεβαίως ἀντέχουν ἀκόμη.
    Ὁ κ. Ψωμιάδης μπορεῖ νὰ ἐκμεταλλεύεται τὸν πηγαῖο πατριωτισμὸ τῶν Ἑλλήνων. (Καὶ νὰ τὸν κάνει ἀντικείμενο διακωμωδήσεως ἐνίοτε, ἀπὸ ἐχθροὺς καὶ φίλους.) Ὅμως, ὁ πατριωτισμὸς τῶν Ἑλλήνων ὑπάρχει, εἶναι γνήσιος, βαθὺς καὶ πλειοψηφικὸς στὴν κοινωνία (ἀλλὰ ὄχι στὴν ἐξουσία) καὶ ἀναζητεῖ ἔκφρασι καὶ ἐφαρμογή. Αὐτὸ εἶναι τὸ σημαντικότερο. Θὰ βρῇ καὶ ἀξίους ἡγέτες, ἀργὰ ἢ γρήγορα.
    Ἀρκεῖ βεβαίως νὰ ἐξακολουθήσῃ νὰ ὑπάρχει ὁ ἴδιος λαός. Καὶ βιολογικῶς (ὁ μαζικὸς ἐποικισμὸς ἀπὸ ἀλλοφύλους καὶ ἀλλοθρήσκους τριτοκοσμικοὺς τὸ θέτει αὐτὸ σὲ κίνδυνο) καὶ πνευματικῶς (ἐπ᾿ αὐτοῦ ἡ πολιτικὴ τῆς διεθνοῦς ἐξουσίας εἶναι ἡ διάλυσις τῆς ἐθνικῆς παιδείας -βλέπε καὶ βιβλίο Ἱστορίας-, τῶν πανεπιστημίων, τῶν σχολείων μας...) Ἡ ἠθικὴ διάβρωσις ξεκίνησε βεβαίως ἀπὸ τὸ 1980 τουλάχιστον, ὅπως σημειώνει ὁ καθηγητὴς Χρῆστος Γιανναρᾶς, ὅταν ἐπεβλήθη ἡ κατάργησις κάθε ἀξιοκρατίας, ἀξιολογήσεως καὶ πειθαρχίας ὡς «ἀντιδημοκρατικῶν» ἀρχῶν· ἡ κατεδάφισις, μᾶλλον, κάθε ἀρχῆς γενικῶς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος14/12/08, 11:57 μ.μ.

    Καλλίμαχε γιὰ ἄλλη μία φορὰ ἡ ἀναρτήση σου εἶναι ἰδιαίτερα εὔστοχη.
    Ὁ Τάσσος Παπαδόπουλος εἶχε τὸ σθένος νὰ μὴν ὑπολογίσει τὰ μικροπολιτικὰ συμφέροντα καὶ νὰ μὴν ὑποκύψει στὶς πιέσεις τῆς Αὐτοκρατορίας . Ἔθεσε ὑπεράνω ὅλων τὸν λαό του καὶ εἶπε τὸ μεγάλο ὄχι . Ἀρχὴ ἄνδρα δείκνυσι καὶ τέτοιες ἀποφάσεις εἶναι ποὺ χαρακτηρίζουν τοὺς μεγάλους ἡγέτες. Ὅσο γιὰ τὴν πατρίδα μας δυστυχῶς ἀπελπίζομαι.Μακάρι νὰ βρεθοῦν τὰ κατάλληλα πρόσωπα (καὶ στὸ πνευματικὸ ἐπίπεδο καὶ στὸ πολιτικὸ) ποὺ θὰ κατορθώσουν νὰ δώσουν ἕνα νέο ὅραμα στὸν τόπο ὅπου ἡ κυρίαρχη συνιστώσα θὰ εἶναι τὸ πάθος γιὰ τὴν πατρίδα μας καὶ θὰ ἐμπνεύσουν τὸ μεγαλύτερο μέρος τῆς ἐν ὑπνώσει σήμερον ἑλληνικῆς κοινωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος24/12/08, 10:24 π.μ.

    Καλά Χριστούγεννα Καλλίμαχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος24/12/08, 10:47 π.μ.

    Γράψτε κάποτε, όποτε μπορέσετε, για την παρακολούθηση που μπορεί να γίνει και να αποκαλυφθούν προσωπικά δεδομένα και στοιχεία ενός πολίτη μέσω διαδικτύου και αριθμών κινητών τηλεφώνων με την συνεργασία εταιρειών τηλεπικοινωνίας.

    Χρόνια σας πολλά
    Ανώνυμοι Πολίτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έφυγε από κοντά μας, ο αγωνιστής του Απελευθερωτικού Αγώνα, ο συμμαχητής του Στρατηγού Γρίβα Διγενή, γενικός υπεύθυνος του Πολιτικού Αγώνα της ΕΟΚΑ... Ο πέμπτος πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας και πραγματικός Ελληνόψυχος, ο εμπνευστής του Κυπριακού Ελληνισμού και οδηγός του στην εκπόρθηση του προδοτικού σχεδιου Ανάν... Ο Τάσος Παπαδόπουλος θα ζεί για πάντα μέσα από τους Αγώνες μας! Για την Ελευθερία της Κύπρου και την Ένωση με την Μητέρα Ελλάδα που πίστευε και ποτέ δεν απαρνήθηκε... Γειά σου Τάσο... Σε ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος29/12/08, 12:48 μ.μ.

    Καλλίμαχε, για ποιο λόγο "φωταδιστές" διανοούμενοι και συγγραφείς όπως ο μακαρίτης Κ. Σιμόπουλος("ο μύθος των μεγάλων της Ιστορίας" επιτίθονται σε τέτοια λύσσα στον Μ. Αλέξανδρο? Εχεις υπ' όψιν το βίβλιο αυτό λίβελλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπά, ὁ Κυριάκος Σιμόπουλος δὲν εἶναι «φωταδιστής», νεοταξίτης ἀποδομιστής. Ἦταν μαρξιστὴς βεβαίως, τοῦ παλιοῦ καιροῦ, καὶ, κυρίως, θὰ ἔλεγα, μηδενιστὴς καὶ τιμητὴς τῶν πάντων. Ἐξ οὗ καὶ δὲν αφήνει τίποτε ὄρθιο - ὄχι ἀπὸ «προοδευτισμό». Ὡς ἱστορικός, πάντως, κάνει ἐξαντλητικὸ ψάξιμο στὶς πηγές - τὸ σωστὸ νὰ λέγεται.

    Τὰ παλαιότερα ἔργα του, οἱ «Ξένοι ταξιδιῶτες στὴν Ἑλλάδα», ἀλλὰ καὶ ἡ «Ξενοκρατία, μισελληνισμὸς καὶ ὑποτέλεια» (συνιστᾶται), καθὼς καὶ ἡ «Λεηλασία καὶ καταστροφὴ τῶν Ἑλληνικῶν ἀρχαιοτήτων» (ἐπίσης· μάλιστα, ἐνῷ δὲν κρύβει τίποτε ἀπὸ τὴν βίαιη ἀντιπαράθεσι τοῦ χριστιανισμοῦ μὲ τὸν παρακμάζοντα ἀρχαῖο κόσμο, ἐν τούτοις παραδέχεται καὶ ἀναδεικνύει μὲ στοιχεῖα τὴν ἑλληνικότητα τοῦ Βυζαντίου καὶ τὴν ἱστορικὴ συνέχεια τοῦ Ἑλληνισμοῦ) εἶναι ἐξαιρετικά. (Τὰ δύο τελευταῖα τὰ ἔχω στὴν βιβλιοθήκη μου.)

    Στὰ τελευταῖα του ἔργα, ὅμως, ἡ ἐξαλλοσύνη καὶ ἡ κατεδαφιστικὴ τῶν πάντων μανία του προχώρησε στὰ ἄκρα. Οἱ τίτλοι εἶναι χαρακτηριστικοί: «Μῦθος, ἀπάτη καὶ βαρβαρότητα οἱ Ὀλυμπιάδες», «Μυθοπλαστία ὅλες οἱ θρησκεῖες τῆς οἰκουμένης»! Ἔ, βάστα Σιμόπουλε! Βεβαίως καὶ γίνονταν ὅλα αὐτὰ στὶς ἀρχαῖες Ὀλυμπιάδες. Τὸ θέμα ὅμως εἶναι ὅτι συνέλαβαν καὶ ἐβίωσαν οἱ Ἕλληνες τὶς ἀξίες τοῦ ἀθλητικοῦ καὶ ἀγωνιστικοῦ ἰδεώδους, παρὰ ὅλα τὰ ἀρνητικά! Αὐτὸ ἰσχύει καὶ γιὰ τὸν Ἀλέξανδρο. Ὑπῆρξε Μέγας, παρὰ ταῦτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος13/4/19, 10:23 μ.μ.

    Για τον Σιμόπουλο:

    https://www.politeianet.gr/books/9786180004250-cheliotis-panagiotis-idiotiki-megas-alexandros-287115

    ΑπάντησηΔιαγραφή

[comments moderated] Θὰ διαβάσω καὶ θὰ δημοσιεύσω τὸ σχόλιό σας τὸ συντομότερο δυνατόν. Σχόλια ἀγενῆ, ἄσχετα μὲ τὸ θέμα ἢ ἀνόητα, διαγράφονται.